Середа, 09 October, 2024

ВІДДІЛ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

 

Сектор паспортних та реєстраційних послуг
відділу надання адміністративних послуг Старобіліьської міської ради

 admzd 1  

 

Адреса: 92703, Луганська область, м.Старобільськ, вул.Центральна, буд.36, 1-й поверх (колишня районна бібліотека)

 

Тел.: +38(06461) 2-19-90,
          +38(050) 910-60-61,
    

 

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прийом громадян:


Понеділок    08:30 – 15:30,
Вівторок        08:30 – 15:30,
Середа          08:30 – 15:30,
Четвер           08:30 – 15:30,
П’ятниця       08:30 – 15:30,

без перерви.

 

Вихідні дні:
субота, неділя, святкові та не робочі дні.

 

 Послуги:

  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування;
  • Видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування;
  • Видача довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб;
  • Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45 річного віку;

 

Сектор адміністративних послуг та
сектор державно-реєстраційних послуг
відділу надання адміністративних послуг Старобіліьської міської ради

 admzd 1  

 

Адреса: 92703, Луганська область, м.Старобільськ,
вул. Гаршина, 27

 

Тел.: +38(099) 003-98-10

 

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Прийом громадян:


Понеділок    08:30 – 15:30,
Вівторок        08:30 – 15:30,
Середа          08:30 – 15:30,
Четвер           08:30 – 15:30,
П’ятниця       08:30 – 15:30,

без перерви.

 

Вихідні дні:
субота, неділя, святкові та не робочі дні.

 

 Послуги:

  • Послуги Держгеокадастру;
  • Послуги реєстрації фізичної особи підприємцем/ реєстрація громадської організації/ реєстрації юридичних осіб;
  • Послуги на реєстрацію прав на нерухоме майно;
  • Послуги архітектури та містобудування;
  • Послуги рибного господарства;
  • Послуги Пенсійного фонду України;
  • Послуги Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області.
Інформаційні та технологічні картки адмінпослуг

ДЗК

НЕРУХОМЕ МАЙНО

РИБНЕ ГОСПОДАРСТВО

ФОП

 

РІЗНЕ

Оновлені форми заяв  у сфері державної реєстрації

До уваги громадських формувань!

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків) повідомляє, що Міністерством юстиції України прийнято наказ від 19 травня 2020 року № 1716/5 "Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2020 року за № 454/34737 , який набирає чинності 1 червня 2020 року.

Зазначеним наказом оновлені форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Звертаємо увагу, що замість 24-х форм заяв зараз запроваджується лише 9 відповідних форм. Всі заяви згруповані переважно за видом особи, щодо якої проводяться реєстраційні дії. Тому незалежно від дій, які необхідно провести, наприклад, щодо юридичної особи - громадського формування (державна реєстрація створення юридичної особи, включення відомостей про юридичну особу, державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, державна реєстрація припинення юридичної особи), завжди подається одна затверджена форма заяви.

Міністерством юстиції України визначено основні правила заповнення заяв, що подаються для державної реєстрації

1) заява заповнюється друкованими літерами;

2) якщо певна сторінка заяви не заповнюється через відсутність відомостей, що містяться на ній, така сторінка не підписується заявником і не подається;

3) друк заяви може здійснюватися з обох сторін аркуша;

4) при обранні певних полів у заяві проставляється знак «V» або інший подібний знак, що свідчитиме про обрання певного поля;

5) відомості про кінцевого бенефіціарного власника засновника юридичної особи заповнюються та в подальшому оновлюються виключно у разі наявності серед засновників/учасників юридичної особи іншої юридичної особи;

6) відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи під час державної реєстрації змін чи реорганізації юридичної особи заповнюються виключно у разі, коли такі відомості потребують оновлення у зв’язку з певними змінами відомостей про таких кінцевих бенефіціарних власників;

7) заповнення у заяві більше відомостей, ніж необхідно, не заборонено та не є підставою для зупинення розгляду документів (наприклад, для державної реєстрації припинення юридичної особи окрім обов’язкового внесення відомостей про ідентифікаційний код заявником може бути внесено відомості про організаційно-правову форму та назву.

Нагадуємо, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи подають та в подальшому оновлюють усі юридичні особи, крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій.

Щодо подання заяв в частині обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій повідомляємо, що така можливість буде реалізована з дня розміщення на вебсайті Міністерства юстиції України відповідного оголошення про можливість обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій шляхом заповнення відповідних сторінок заяв. Іншими словами, з 1 червня 2020 року заяви у зазначеній частині "не працюватимуть" – потрібно дочекатися спеціального оголошення Мін'юсту. До появи такого оголошення як і раніше, у разі виявлення заявником бажання обрати спрощену систему оподаткування та/або зареєструватися платником податку на додану вартість та/або включитися до Реєстру неприбуткових установ та організацій слід подавати окрему реєстраційну заяву.

Також, внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про номер телефону та/або адресу електронної пошти засновника/учасника, керівника чи члена керівного органу юридичної особи буде здійснюватися після доопрацювання програмних засобів цього реєстру.

Ознайомитись та завантажити оновлені форми заяв у форматі Excel та у форматі PDF можна перейшовши за посиланнями https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-6772 або https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-6771.

Подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань можна звернувшись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 або отримати консультацію за телефонами - 0953624202, 0645242216.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Харків)

Найменування громадського об'єднання

Громадське об'єднання - це добровільне об'єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів.

Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

Найменування громадського об'єднання визначається рішенням установчих зборів під час його утворення.

Найменування громадського об'єднання складається з двох частин - загальної та власної назв. У загальній назві зазначається організаційно-правова форма громадського об'єднання ("громадська організація", "громадська спілка").
Власна назва громадського об’єднання може містити:

1. Інформацію про статус громадського об’єднання ("дитяче", "молодіжне", "всеукраїнське") та/або про його вид ("екологічне", "правозахисне" тощо).

2. Ім'я (псевдонім) фізичної особи за умови попередньої письмової згоди цієї особи або її спадкоємців, засвідченої в установленому законом порядку, якщо інше не передбачено законом.

Власна назва навчального закладу, установи чи організації у власній назві громадського об'єднання може використовуватися лише за згоди відповідного навчального закладу, установи чи організації.

Громадське об'єднання має право на використання свого найменування з моменту реєстрації.

Громадське об'єднання може також мати скорочене найменування, яке визначається рішенням його установчих зборів або вищого органу управління - з'їзду, конференції, загальних зборів тощо (далі - вищий орган управління).

Власна назва громадського об'єднання не може містити:

1. Найменування органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, складових найменувань цих органів (міністерство, агентство, служба, інспекція, комітет, адміністрація, прокуратура, суд).

2. Власну назву громадського об'єднання, діяльність якого заборонена в судовому порядку (протягом трьох років після набрання відповідним рішенням суду законної сили).

3. Слова "державний", "комунальний" та похідні від них.

4. Історичні державні найменування, перелік яких затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 06 липня 2016 р. № 479-р «Про затвердження переліку історичних державних найменувань».

5. Інші позначення, використання яких обмежено законом.

Забороняється використання найменування громадського об'єднання фізичними та юридичними особами, які не належать до цього громадського об'єднання, без згоди такого громадського об'єднання для цілей, не пов'язаних з діяльністю цього громадського об'єднання.

Найменування громадського об'єднання викладається державною мовою. Громадське об'єднання може також викласти свою власну назву, поряд з державною мовою, іноземною мовою або мовою національної меншини.

Для написання найменування юридичної особи використовуються великі та малі літери.

Великі та малі літери, використані в установчих документах та при заповненні заяви у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, вважаються тотожними.

Зміна найменування громадського об'єднання здійснюється на засіданні вищого органу управління такого об'єднання з додержанням вимог законодавства та статуту об'єднання (за наявності).

Подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань можна звернувшись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за адресою – Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 22 або отримати консультацію за телефонами - 0953624202, 0645242216.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Як отримати виписку та установчі документи громадському формуванню зі статусом юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань після проведеної реєстраційної дії

Діюче програмне забезпечення порталу електронних сервісів Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) надає можливість юридичній особі отримати виписку та установчі документи (у разі державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи) за результатами проведеної реєстраційної дії.

Так, отримати виписку і установчі документи юридичній особі можна або скориставшись прямим посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents (варіант 1) або Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua (варіант 2).

Звертаємо увагу, що у першому та другому варіанті необхідно мати код доступу до результатів надання адміністративної послуги кількістю від 6 до 12 символів (далі – Код доступу), який генерується в автоматичному режимі та розміщується поруч з реєстраційним номером справи на описі документів, один примірник якого залишається у заявника після подачі документів.

У першому варіанті, скориставшись посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents, необхідно обрати на відкритій веб-сторінці поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".

У другому варіанті, скориставшись Онлайн будинком юстиції за посиланням https://online.minjust.gov.ua, необхідно перейти до розділу "ІНФОРМАЦІЯ З РЕЄСТРІВ", обрати "ОРГАНІЗАЦІЇ, ОБ’ЄДНАННЯ, ФОРМУВАННЯ" і у переліку реєстрів вибрати "Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Далі, на відкритій веб-сторінці, обрати поле "Результат надання адміністративних послуг", у графі "Код доступу*" ввести Код доступу з опису документів і далі натиснути "Перевірити".

В обох варіантах, після проведення всіх вищезазначених дій, необхідно пройти спеціальний тест системи reCAPTCHA і далі з'являться відомості про результат надання адміністративної послуги, інформація про найменування юридичної особи, проведену реєстраційну дію, дату дії, а також документи, які можна завантажити – виписку та у разі державної реєстрації створення або державної реєстрації змін до установчих документів, також, установчий документ юридичної особи.
Для завантаження документів, необхідно натиснути на "Завантажити документ".

Звертаємо увагу, що завантажені файли можуть містити в собі декілька сторінок установчого документу юридичної особи.

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

Як можна подати документи для державної реєстрації громадських формувань у період карантину та отримати консультацію. Онлайн послуги Міністерства юстиції України

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків), з метою зниження ризиків інфікування гострою респіраторною інфекцією COVID-19, як громадян так і працівників Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) нагадує, що громадські формування можуть подати документи для державної реєстрації не лише звернувшись особисто до суб'єкта державної реєстрації або центру надання адміністративних послуг, а і надіслати поштою, що значно зменшує ризик інфікування та захворювання.

Документи для проведення державної реєстрації громадських формувань у Луганській області необхідно надсилати за адресою – 93400, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Єгорова, буд.22.

Звертаємо увагу, що у разі надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви засвідчується нотаріально!

Окрім того, стануть у нагоді послуги Онлайн будинку юстиції, за посиланням https://online.minjust.gov.ua, за допомогою якого можна перевірити тотожність найменування громадської організації, новоствореній громадській організації зі статусом юридичної особи подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, а також подати документи онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.

Звертаємо увагу, що у разі користування послугами Онлайн будинку юстиції та подачі документів для державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи, засновникам громадської організації необхідно мати електронний цифровий підпис!

Якщо є необхідність в отриманні консультації з питань державної реєстрації громадських формувань пропонуємо скористатися онлайн чатом з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/online-chat-gf/ або звернутись по телефонам 0645242216, 0953624202.

Скориставшись одним з наведених вище способів подачі документів для державної реєстрації або способів отримання консультації можна знизити ризики захворювання та розповсюдження інфекції!

У разі крайньої потреби візиту, просимо максимально дотримуватися санітарно-епідеміологічних правил, встановлених та впроваджених МОЗ України на період карантину. БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ!!

Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

 

 

Юридична адреса:         92703, Луганська обл., м.Старобільськ, вул.Центральна, 36
Телефони:  

+ 38 066 401 62 31,

"гаряча лінія" - +38 099 009 21 49

Електронна пошта:  

starobilsk@loga.gov.ua

     
    facebook    youtube